11 Şubat 2011 Cuma

GELECEK KATİLLERİ

    Türkiye'nin kültüründen midir yoksa dünyada damı böyledir bilinmez ama küçük yaşta olanların kararları,büyükleri tarafından sürekli gasp edilir.

   Bireyin kendi kendini bilemediği yaşlara sözümüz yok lakin kendi kararlarını kendi alabilecek bir bireye sen bunu yapacaksan,bunu okuyacaksın ve bu olacaksın diye baskı yapanlar ya da önünü kesenler düşünce,gelecek ve hayal katilinden başka birşey değildir.

  Ailemizin,çevremizdekilerin,büyüklerimizin,arkadaşlarımızın öğütleri ve düşünceleri ellbette önemlidir ama bunu yapması konusunda inatlaşmak yersiz ve gereksizdir.Biz, bize söylenenleri altın küpe görüp kulağımıza takacağız,söylenenleri dinleyeceğiz ama bizim hayatımıza müdahele etmeye kalkarlarsa tavrımızı da alacağız.

 Özgürlüğün ve demokrasinin kıymetinin yeni bilinmeye başladığı bu dönemde bireylerin hala kendi kararlarını alamaması üzücü ve aynı zamanda sinir bozucudur.

 Başkalarının, yapmanız için zorladığı bir meslekte başarısız olup 'ben demiştim sana bunu yapamam demiştim' diyeceğimize 'kendim istedim kendim yaptım' demeyi yeğlememiz gerekiyor.

 Kendimiz sorumluluk alıp başarısız olmazsak biz ne zaman tecrübe edeceğiz,ne zaman tecrübe basamaklarını tırmanacağız ?

 Başkalarının aldığı kararı uygularken kendimizi nasıl geliştireceğiz ?

Sözün özü,başarılı insanların söylediklerini tavsiyelerini bir kenara not edin,size 'bu işi yap,en karlısı bu,yoksa başarısız olursun' tarzında yaklaşan insanların yüzlerini asla unutmayın.(Bir gün geldiğinde yüzlerini ve söylediklerini çok iyi hatırlarsınız).Ben bilirim havasında olan,genelde olumsuz örnekleri baz alan,haliçten gazel okuyan kimselere kulak asmayın.

'Pişman olacaksınız kendi vereceğiniz kararlar yüzünden pişman olun'

 Sevgiler;

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa